شنبه, 01 مرداد 1401 09:25

حضور مرکز پژوهشی مبنا در نمایشگاه رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران »

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

غرفه مرکز پژوهشی مبنا در نمایشگاه رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران » برپاشد.

 مرکز پژوهشی مبنا با حضور در نخستین نمایشگاه رویداد هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱ طی سه روز به معرفی آخرین اقدامات، فعالیت ها و دستاوردهای خود در حوزه های علمی - پژوهشی خواهد پرداخت.

این مرکز با هدف تعامل با فعالان عرصه  علمی پژوهشی و مؤسسات فرهنگی از امروز تا چهارم مرداد ماه از ساعت 9 صبح الی 6 عصر در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران ، سالن شبستان غرفه 97 در بخش فرهنگی، پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود و آخرین پژوهش ها و محصولات جدید خود را برای آشنایی، ارتباط و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز علمی تحقیقاتی، موسسات و مجموعه‌های دولتی و مردم نهاد به نمایش خواهد گذاشت. همچنین به ارائه راهکار، ایده و پروژه های خود در جهت حل موانع کارآمدی نظام اسلامی می‌پردازد.

لازم به ذکر است، آیین افتتاح نمایشگاه رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران با حضور سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در راستای تحقق مفاهیم حکمرانی مردمی و توجه به اهداف مردمی‌سازی دولت در مصلای تهران برگزار شد.

گفتنی است، نخستین رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران 1401» به همت نهاد ریاست‌جمهوری، در مصلای تهران در حال برگزاری است. هدف اصلی از برگزاری این رویداد ملی، ایجاد زیرساختی برای آشنایی، ارتباط و همکاری مدیران کشور با موسسات، شرکت‌ها و مجموعه‌های مردمی است.

در این رویداد مجموعه‌ای از بهترین شرکت‌های دانش‌بنیان، مؤسسات فرهنگی و نهادهای مردمی حضور دارند که در هشت موضوع کلان؛ فرهنگی، اجتماعی، رسانه-روابط عمومی-تبلیغات، بهداشت-سلامت-محیط زیست، آموزش و مشاوره، کارفرینی-اشتغال و مدیریت به ارائه راه‌کار، ایده و محصول خود جهت حل مسائل کشور می‌پردازند.

روابط عمومی مرکز پژوهشی مبنا

بازدید 160 آخرین ویرایش در یکشنبه, 02 مرداد 1401 17:48
کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز پژوهشی مبنا است