جمعه, 27 آبان 1401 11:03

توسعه همکاری علمی پژوهشی جامعه الزهرا(س) با مرکز پژوهشی مبنا

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

توسعه همکاری علمی پژوهشی و هم‌افزایی جامعه الزهرا(س) با مرکز پژوهشی مبنا در جهت حل مسائل خانواده

در دیدار مدیر جامعةالزهرا سلام الله علیها از مرکز پژوهشی مبنا، سازوکار توسعه همکاری های علمی پژوهشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهشی مبنا، سرکار خانم دکتر برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها به همراه جمعی از مسئولان ارشد این مرکزعلمی  روز یکشنبه 29 آبان ماه 1401 با حضور در مرکز پژوهشی مبنا از نزدیک با فعالیت‌ها علمی پژوهشی این مرکز آشنا و با آقای دکتر محمدتقی دشتی، رئیس مرکز پژوهشی مبنا دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار باهدف آشنایی هرچه بیشتر مسئولان جامعه الزهرا(س) با مرکز پژوهشی مبنا و شناسایی ظرفیت‌های متقابل به‌منظور توسعه تعامل هدفمند و همکاری علمی پژوهشی و هم‌افزایی در جهت حل مسائل خانواده برگزار شد.

در ابتدای این جلسه آقای دکتر دشتی ضمن خوشامدگویی به مدیر جامعه الزهرا(س) و مسئولان ارشد این مرکز، پس از معرفی دستاوردها و فعالیت‌های صورت گرفته در مرکز پژوهشی مبنا، کارآمدی را از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، پژوهش در حوزه کارآمدی نظام را مطالبه کردند که بعد دینی، فرهنگی و اجتماعی آن بر عهده مراکز علمی پژوهشی ازجمله جامعه الزهرا و مرکز پژوهشی مبنا نهاده شده است.

رئیس مرکز پژوهشی مبنا، بر اهمیت کاهش احساس ناکارآمدی در میان مردم تصریح کرد و یادآور شد: نظام اسلامی در برخی از عرصه ها کارآمد و در برخی دچار اختلال در کارآمدی شده که راهبردها و راهکارهای متقن و عملیاتی آن در پروژه های مختلف از جمله پروژه کارآمدی نظام توسط مرکز پژوهشی مبنا بررسی و ارائه شده است.

مدیر جامعة الزهرا سلام الله علیها ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مرکز و با استقبال از پژوهش‌ها و اقدامات انجام‌شده در حوزه خانواده اظهار داشت: جامعه الزهرا(س) آمادگی هر نوع تعامل و همکاری در زمینه های علمی پژوهشی و مشارکت در برگزاری کرسی های ترویجی را با مرکز پژوهشی مبنا دارد.

گزارش تصویری آن به شرح ذیل می باشد:

 

View the embedded image gallery online at:
http://mabnarc.ir/index.php/item/5938-news210#sigProId99728a3e82

بازدید 166 آخرین ویرایش در دوشنبه, 30 آبان 1401 19:54
کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز پژوهشی مبنا است