سه شنبه, 01 آذر 1401 16:06

بررسی دستاورد های یکساله قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بررسی دستاورد های یکساله قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در نشست فعالین جمعیت به مناسبت اولین سالگرد تصویب قانون جوانی جمعیت

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهشی مبنا ، به مناسبت اولین سالگرد تصویب قانون جوانی جمعیت، در تاریخ 23 آبان ماه نشست تخصصی فعالین جمعیت با حضور ریاست مرکز پژوهشی مبنا  و نمایندگانی از این مرکز  در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

در این جلسه که صاحب‌نظران دولت و مجلس و مجموعه‌های مردمی حضور داشتند، به موضوعات مهم در حوزه زنان و خانواده، مسائل مربوط به جمعیت، ازدواج، فرزند آوری، اعطای تسهیلات معیشتی و رفاهی، سیاست‌های تشویقی و .. پرداخته شد.

ازجمله افراد حاضر در جلسه آقایان سید کاظم فروتن، دکتر بانکی پور، آقای گودرزی مدیر کارگروه جمعیت قرارگاه قرب، آقای جباری مدیرکل جمعیت وزارت بهداشت، حجت الاسلام آقای وافی، آقای میر تاج‌الدینی و خانم‌ها دکتر اختری، دکترخزعلی، دکترمحمد بیگی و ... حضور داشتند.

در ابتدای جلسه آقای دکتر بانکی پور ضمن حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به بیان چالش‌های موجود در موضوع خانواده پرداخت و اظهار داشت: "ما باید در خصوص حکمرانی خانواده یک تصمیم جدی بگیریم لذا از همگی درخواست می‌گردد که نظرات خود را هرچه زودتر اعلام و منتقل نمایند تا در جلسه هم‌اندیشی که به‌زودی برگزار می‌گردد، مطرح گردد."

در انتهای جلسه نیز بسیاری از فعالین مردمی موضوع جمعیت، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

تصاویر اولین نشست بررسی دستاورد های یکساله قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت.

View the embedded image gallery online at:
http://mabnarc.ir/index.php/item/5941-news211#sigProId666ea0cde5

 

بازدید 233 آخرین ویرایش در چهارشنبه, 02 آذر 1401 15:09
کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز پژوهشی مبنا است