دوشنبه, 12 ارديبهشت 1401 05:56

حضور نشرمکث اندیشه در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

«نشرمکث اندیشه» به عنوان یکی از ناشران شرکت کننده در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب اقدام به برپایی غرفه در این نمایشگاه می‌کند.

 با توجه به برپایی سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 21تا 31 اردیبهشت 1401 برابر با 11 تا 21 می 2022  به مدت ده روز در محل مصلی امام خمینی (ره) نشر مکث اندیشه به عنوان یکی از ناشران شرکت کننده اقدام به برپایی غرفه در این نمایشگاه می‌کند.

 

 
نشر مکث اندیشه، مرکز نشر آثار مرکز پژوهشی مبنا(مولفه های بنیادین نظام اسلامی) در سال نود و چهار با محوریت انتشار پژوهش‌های علمی درحوزه دین، فرهنگ دینی، نهادهای دینی (حوزه و ورحانیت) و مردم‌سالاری دینی (مبانی نظری حکومت اسلامی) و با هدف دفاع علمی از ارزش‌ها و مبانی انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی با مدیرمسئولی جناب آقای دکتر محمدتقی دشتی عضو هیئت علمی دانشگاه و رئیس مرکز پژوهشی مبنا تأسیس شد.
با توجه به رسالت نشر مکث اندیشه کتب، مختلفی در موضوعات فقه و حقوق، حوزه و روحانیت و فرهنگ دینی به چاپ می‌رسد. بسیاری از فرهیختگان و نخبگان جامعه،‌کتاب‌های مکث اندیشه را راه حلی درست و منطقی برای برون رفت از چالش‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی می‌دانند.
 
آدرس اینترنتی سفارش کتاب:

https://maks-andishe.com/

آدرس غرفه نشر مکث اندیشه در نمایشگاه بین المللی کتاب:

سالن 23 - غرفه 22(ورودی  ضلع  غربی)

 

بازدید مسئولان کشوری، فرهیختگان حوزه و دانشگاه از غرفه مکث اندیشه

 

بازدید 174 آخرین ویرایش در یکشنبه, 01 خرداد 1401 08:06
کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز پژوهشی مبنا است