پنج شنبه, 02 تیر 1401 16:53

انتشار خبرنامه هفتگی مبنا

این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

خبرنامه هفتگی مبنا پیرامون مسائل فرهنگی- اجتماعی کشور به صورت عمومی منتشر شد.

مرکز پژوهشی مبنا در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نخبگان، سرتیتر و مشروح مهم‌ترین اخبار روز را در موضوعات گوناگون تقدیم نخبگان دانشی و اجرایی می‌نماید.

مهم‌ترین هدف این اخبار آگاهی از به‌روزترین اتفاقات کشور در حوزه‌های تخصصی است که اندیشمندان با آگاهی از آن می‌توانند برنامه‌ریزی و مدیریت اندیشه را در حوزه‌های تخصصی خود اجرا نمایند.

در این خبرنامه آنچه در طول هفته رخ‌داده و ارزش توجه شما را دارد، گلچین شده و برایتان ارسال می گردد؛ بعضی از این خبرها انتشار مقاله، کتاب یا اندیشه‌ای است که می‌تواند شمارا در حوزه تخصصی موردنیازتان یاری رساند.

برخی از حوزه‌های تخصصی این اخبار با کلان مسئله‌هایی گره‌خورده است که مرکز مبنا در راستای اجماع نخبگانی و گفتمان سازی  این مسائل را در راستای کار خود قرار داده است‌.

توجه و آگاهی از خبرهای روز مسائل مادر ،علاوه بر ایجاد نگاه اندیشه‌ای می‌تواند در جهت‌دهی فعالیت‌های کلان مدیران مؤثر باشد.

علاوه بر این مشروح اخبار و ارائه نمودارها و جداول مربوط به مسائل در این خبرنامه ارائه‌شده که باهدف ارائه تفصیلی موضوعات و آگاهی بخشی به نخبگان تنظیم و تدوین‌شده است.

امیدواریم حاصل تلاش مرکز پژوهشی_راهبردی مبنا موردعنایت نخبگان دانشی و اجرایی قرار گیرد.

جهت دریافت فایل خبرنامه ها به آدرس https://mabnarc.ir/index.php/newsletters مراجعه و یا از طریق منو گزینه خبرنامه را انتخاب فرمایید.

روابط عمومی مرکز پژوهشی مبنا

 

بازدید 221 آخرین ویرایش در یکشنبه, 05 تیر 1401 19:40
کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز پژوهشی مبنا است