یکشنبه, 23 بهمن 1401 13:45

دیدار مدیران مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی از مرکز پژوهشی مبنا

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

طی جلسه‌ای مدیران مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با معاونان و مدیران مرکز پژوهشی مبنا دیدار و بر لزوم برقراری تعاملات تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهشی مبنا، طی جلسه‌ای مدیر حوزه ریاست و سایر مدیران مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با معاونان مرکز پژوهشی مبنا دیدار کردند و به بحث و بررسی ظرفیت‌های دو مجموعه پرداخته و بر اهمیت تقویت همکاری‌ها و تعاملات تأکید نمودند.

احمد نژاد مدیر حوزه ریاست مرکز ملی پاسخگویی به شبهات دینی، در دیدار با معاونان مرکز پژوهشی مبنا گزارشی از ظرفیت‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های نوین این مرکز ارائه نمود.

در ادامه دکتر صدقی معاون ارتباطات مرکز پژوهشی مبنا نیز گزارشی از جدیدترین رویکردهای این مجموعه ارائه و بر اهمیت ارتقاء همکاری‌های مراکز دینی و فرهنگی کشور در راستای تقویت فرهنگ دینی کشور تأکید کرد.

سپس آقای حجت‌الاسلام شجریان معاون پژوهش مرکز پژوهشی مبنا نیز توضیحاتی را در خصوص گروه‌های علمی این مجموعه ارائه و در رابطه با کلان پروژه‌های مرکز به‌خصوص پروژه خانواده، مطالبی را تبیین نمود.

در بخش پایانی این جلسه مدیران، کارشناسان و پژوهشگران مرکز ملی پاسخگویی به شبهات دینی و مرکز پژوهشی مبنا، به بیان نظرات و پیشنهادات خود و همچنین معرفی ظرفیت‌های موجود دو مجموعه در توسعه همکاری‌ها پرداختند.

ارائه نتایج پژوهش طرح خانواده مرکز پژوهشی مبنا در جمع کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به شبهات دینی و تقویت ارتباط مداوم و فراگیر کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی با پنل های نخبگی جهت تبادل اطلاعات و محتواهای مرتبط از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود

مرکز پژوهشی مبنا

 

بازدید 188 آخرین ویرایش در دوشنبه, 24 بهمن 1401 14:34
کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز پژوهشی مبنا است