جمعه, 01 بهمن 1400 21:00

دیدار معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام الله علیها از مرکز پژوهشی مبنا

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام الله علیها از مرکز پژوهشی مبنا دیدار کردند.

این جلسه با حضور حجت الاسلام دکتر برزو معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام الله علیها، سرکار خانم دکتر حکمت نیا و سرکار خانم داوودالموسوی در روز چهارشنبه مورخ 1400/11/29 در مرکز پژوهشی مبنا برگزار شد.

در این دیدار آقای دکتر محمدباقر صدقی معاون ارتباطات مرکز پژوهشی مبنا با معرفی مرکز مبنا به‌عنوان یک مرکز پژوهشی راهبردی که رسالت خود را در تبیین، تحلیل و آسیب‌شناسی مؤلفه‌های بنیادین نظام اسلامی با رویکرد راهبردی می‌داند بیان داشتند: این مرکز، با بررسی مسائل دینی، فرهنگی به  شیوه ی مسئله محور گامی به سوی اجرایی شدن و اثر بخشی پژوهش و گفتمان سازی برداشته است. بر این اساس مرکز پژوهشی مبنا علاوه بر پژوهش های بنیادین و رصد میدانی، به تبیین پروژه ی سالنامه دین داری، نظام واره مردم سالاری، نظام واره مسائل حوزه و روحانیت، نظام واره فرهنگی و ... پرداخته است.

در ادامه آقای دکتر هاشمی نسب معاون پژوهشی مرکز پژوهشی مبنا با تأکید بر ضرورت تحول بنیادین نظام ساختاری به  زمینه های همکاری جامعه الزهرا سلام الله علیها  با مبنا پرداخته و افزودند: مرکز مبنا می تواند در سه حوزه جامعه سازی و تمدن سازی و باز طراحی نقش و کارکردهای روحانیت، کارآمدی طلاب خواهر با مرکز جامعه الزهرا  سلام الله علیها گفتگو و همکاری داشته باشد.

معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام الله علیها،  با ابراز خرسندی از فعالیت‌های علمی و  پژوهشی مرکز پژوهشی مبنا  ضمن اظهار امیدواری در راستای تعامل و همکاری با این مرکز به نقاط تلاقی و مشترک این دو مرکز اشاره کرده و اولین گام تحقق این همکاری را ایجاد یک کارگروه متشکل از اعضای مبنا و جامعه الزهرا سلام الله علیها دانستند تا قدم های بعدی برای همکاری بیشتر فراهم گردد.

 

بازدید 166 آخرین ویرایش در شنبه, 02 بهمن 1400 11:51
کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز پژوهشی مبنا است