شنبه, 20 خرداد 1402 05:45

گسترش همکاری های آموزشی پژوهشی در دیدار معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دیدار معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با معاون ارتباطات مرکز پژوهشی مبنا

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به همراه رئیس اداره برنامه‌ریزی تعلیم و تربیت با حضور در مرکز پژوهشی مبنا با معاون ارتباطات این مرکز پژوهشی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهشی مبنا، خانم صدیقه افشار، معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران، به همراه حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤیدی، رئیس اداره برنامه‌ریزی تعلیم و تربیت حوزه‌های علمیه خواهران با آقای دکتر صدقی، معاون ارتباطات مرکز پژوهشی مبنا دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار آقای دکتر صدقی ضمن معرفی واحد اندیشکده مرکز پژوهشی مبنا و تبیین طرح‌های مدون این بخش، عنوان داشت: " ما نیازمند شکل‌گیری گفت‌وگو و ساخت ادبیات مشترک برای حل مسائل حوزه آموزش هستیم. آموزش ما باید سبک اندیشکده ای و مسئله محور باشد." ایشان در ادامه افزود:" اندیشکده درواقع نهادی است که یک‌پا در حوزه نظر و تئوریک و یک‌پا هم در حوزه عمل و اجرا دارد و می‌تواند تصمیمات اجرایی را با پشتوانه علمی، ارائه کند. ازاین‌رو هر نهاد اجرایی، برای عملیاتی کردن و حل مسائل خود، باید رویکرد اندیشکده ای داشته باشد."

در بخش دیگر این دیدار خانم افشار ضمن تشریح راهبردها و اولویت‌های برنامه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، ویژگی‌های مهم برنامه پنج‌ساله را برشمرد و طراحی نظام جامع تعلیم و تربیت را اصلی‌ترین مأموریت برنامه ۱۴۰۲ حوزه علمیه معرفی کرد. ایشان در ادامه، افزودن سرفصل‌های موردنیاز و طراحی آموزش‌های کوتاه‌مدت و تدوین درس‌نامه‌های جدید را ازجمله موارد این برنامه عنوان کرد.

سپس در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤیدی، رئیس اداره برنامه‌ریزی تعلیم و تربیت حوزه‌های علمیه خواهران به ارائه مطالب و نقطه نظرات خود و فعالیت‌ها و برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه تعلیم و تربیت پرداخت.

همچنین راه‌های گسترش همکاری و افزایش تعاملات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با مرکز پژوهشی مبنا در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.

مرکز پژوهشی مبنا

View the embedded image gallery online at:
https://mabnarc.ir/index.php/item/6135-news277#sigProId37066203bf

بازدید 164 آخرین ویرایش در یکشنبه, 21 خرداد 1402 10:02
کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز پژوهشی مبنا است