شنبه, 01 مرداد 1401 18:58

دعوتنامه بازدید از رویداد هم افزایی مدیریت ایران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نخستین رویداد "هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱"، دوم تا چهارم مردادماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران در نخستین دوره برگزاری خود قصد دارد تا حلقه وصلی میان مدیران کشور و شرکت‌ها، موسسات و گروه‌هایی باشد که دارای الگو، ایده و محصولی  برای حل چالش‌های اساسی ایران هستند. این رویداد مبدا تحولی بزرگ در روند حکمرانی و حل نظام مسائل کشور می باشد و افراد بواسطه خدمت، محصول یا الگویی که دارند می‌توانند در بهبود مناسبات حکمرانی نقش آفرین باشند. 

بنا بر اعلام، در این رویداد شرکت‌ها، موسسات و گروه‌های نوآور امکان شبکه‌سازی دارند تا بتوانند همکاران، رقبا و مدیران مختلف کشور را شناسایی کنند و برای طرح همکاری با آن‌ها اقدام کنند. از طرفی نیز از طریق شبکه سازی امکان اخذ سرمایه و پروژه از سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران را دارند تا علاوه بر حل چالش‌های کشور کسب و کار خود را توسعه دهند. 

مزیت این رویداد برای مدیران کشور علاوه بر وجه کلان آن که تمرکز بر حل چالش‌ها و مسائل کشور می‌باشد ایجاد نمایشگاهی از شرکتهای و موسسات متنوع است که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، فناوری، مدیریت، اشتغال، آموزش، بهداشت، محیط زیست و رسانه توانایی ارائه الگو و حل مساله را دارا می‌باشند. وجود چنین گروه‌هایی زیر یک سقف بستری مهیا و آماده است تا مدیران برای حل مسائل حوزه‌های تحت مدیریت خود از آنها مشاوره بگیرند و با طرح همکاری چالش ها را در زمان کم و با کیفیت مطلوب مرتفع نمایند.

با توجه به حضور فعال مرکز پژوهشی مبنا(مؤلفه‌های بنیادین نظام اسلامی) در این رویداد، از تمامی مسئولین، فرهیختگان و مدیران مؤسسات و مراکز دعوت می گردد تا از این غرفه بازدید به عمل آورند.

 زمان: 2 لغایت 4 مرداد 1401

ساعت: 9 صبح الی 18 عصر

مکان: مصلای تهران، شبستان، ستون 97 غرفه مرکز پژوهشی مبنا

بازدید 118 آخرین ویرایش در یکشنبه, 02 مرداد 1401 17:43
کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز پژوهشی مبنا است