شنبه, 26 آذر 1401 18:56

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

مراسم هفته پژوهش سال 1401 برگزار و پژوهشگران برتر مرکز پژوهشی مبنا معرفی شدند.

با حضور اساتید و مسئولان مرکز؛ به مناسبت هفته پژوهش مراسمی تحت عنوان بزرگداشت هفته پژوهش و تجلیل از اساتید و پژوهشگران مرکز پژوهشی مبنا در روز سه شنبه 22 آذر ماه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور اساتید و پژوهشگران و خانواده های ایشان برگزار شد، آقای دکتر دشتی رئیس مرکز پژوهشی مبنا ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و تبریک هفته پژوهش، از دستاوردهای یکساله مرکز پژوهشی مبنا تقدیر و به تبیین سیاست های راهبردی و برنامه های پژوهشی مرکز پرداخت و با بیان جایگاه ویژه تحقیق و پژوهش در اسلام افزود:  مرکز پژوهشی مبنا با وجود پتانسیل های خوب علمی و پژوهشی در بین اساتید و پژوهشگران خود  و با وجود ارتباطات پژوهشی در زمینه معرفی کلان پروژه ها و اجماع نخبگانی، ارتباط با مراکز و موسسات و نهادها در بین سایر مراکز پژوهشی پیشتاز بوده است .

در ادامه برنامه حجت الاسلام دکتر جوان آراسته، عضو امنای مرکز پژوهشی مبنا نیز در سخنانی به بیان نقطه نظرات خود در زمینه جهت گیری های پژوهشی پرداخت و مؤلفه نیت الهی در فعالیت علمی و پژوهشی محققان را عامل افزایش برکت و قرار گرفتن در زمره عمل صالح برشمرد.

در انتها از اساتید و تمامی پژوهشگران مرکز تجلیل و از پژوهشگران برتر در همه حوزه های علمی و پژوهشی، ارتباطی و اجرایی با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.

 

مرکز پژوهشی مبنا

View the embedded image gallery online at:
http://mabnarc.ir/index.php/item/5988-news220#sigProId7267fa1076

بازدید 204 آخرین ویرایش در دوشنبه, 28 آذر 1401 22:08
کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز پژوهشی مبنا است