پنج شنبه, 05 آبان 1401 09:27

برگزاری نخستین جلسه کمیته دستگاهی مرکز پژوهشی مبنا

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 برگزاری نخستین جلسه کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره در مرکز پژوهشی مبنا

نخستین جلسه کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره در تاریخ 30 مهرماه 1401 در مرکز پژوهشی مبنا  با حضور حداکثری اعضای کمیته دستگاهی مرکز پژوهشی مبنا برگزار شد.

درابتدای این جلسه، دکتر محمدتقی دشتی رئیس مرکز پژوهشی مبنا و رئیس کمیته دستگاهی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معاونت ارتباطات بابت پیگیری‌های انجام‌شده جهت اخذ مجوز کمیته دستگاهی مرکز، با بیان اهمیت کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره، بر لزوم پیوند جریان کرسی‌ها با مرجعیت علمی پژوهشی مرکز تأکید داشت و خاطرنشان ساخت عزم مرکز در فعال‌سازی کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره در دو سطح ترویجی و تخصصی جدی است، ایشان در ادامه با معرفی اعضای کمیته دستگاهی و تبیین شرح وظیفه هر کارگروه علمی و تلاش جهت ارسال طرح نامه های جدید پرداخت.

در ادامه دکتر صدقی، معاون ارتباطات مرکز و دبیر کمیته دستگاهی، به بیان اهمیت برگزاری کرسی‌های علمی  و اهتمام مرکز در کیفی سازی کرسی‌های علمی، بر لزوم توجه به برنامه‌ریزی و همکاری حداکثری و استقبال گروهای علمی، از کمیته دستگاهی تأکید داشت.

سپس خانم عباسی مدیر روابط عمومی و دبیر اجرایی دبیرخانه کمیته دستگاهی، ضمن ارائه گزارش اجمالی از روند شکل‌گیری و فعالیت کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، جهت آشنایی بیشتر همکاران با برخی جزئیات و فرایندهای مختلف برگزاری کرسی‌ها، به تشریح آیین‌نامه کمیته دستگاهی و شیوه‌نامه اجرایی داخلی کرسی‌های ترویجی و تخصصی پرداخت و به سؤالات در این خصوص نیز پاسخ داد.

در بخش دوم این جلسه، چهار طرحنامه پیشنهادی برگزاری کرسی ترویجی، موردبررسی و تصویب اعضاء شورای علمی کمیته علمی قرار گرفت.

در انتها نیز اعضای محترم کمیته به طرح دیدگاه‌های خود در حوزه‌های زیربنایی و اجرایی کرسی‌های نظریه‌پردازی پرداختند. در این جلسه مقرر شد اطلاع‌رسانی‌های لازم به اعضای محترم درزمینهٔ همکاری با کمیته دستگاهی و روند و مسیر دریافت طرحنامه ها از علاقه‌مندان، معین گردد.

مرکز پژوهشی مبنا
بازدید 144 آخرین ویرایش در جمعه, 06 آبان 1401 10:28
کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز پژوهشی مبنا است